BABYZEN YOYO

Nu har vi blivit med vagn igen :)
 
Nu när vi åker till Grekland så behöver vi ha med oss två vagnar till kidsen. Ellen går ju för det mesta nu men det kan ju ändå vara bra att ha med sig två när dom ska sova på dagen och om båda somnar på kvällen när man är ute och strosar.
 
Så idag åkte jag till Babyproffsen och köpte en av de smartaste vagnar jag har sett. En paraply/resevagn som blir så liten ihopfälld så du kan ta med dig den i flyget och ha som handbagage.. Denna vagn blir ju verkligen perfekt att ha med sig på Arlanda ända fram till gaten och sedan bara fälla ihop ta in den. Den blir ju också helt perfekt när vi ska kliva på och av båtarna i Grekland :) Jag har dock inte kört den utomhus än så jag vet faktiskt inte hur den är att köra men både Ellen & Alfred har provsuttit och den verkar gillas av båda två :)
 
 
 
 
c",)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

Wow vilken perfekt vagn!! :) måste jag kika närmare på ;)

2013-06-27 @ 17:19:27
URL: http://anglaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: