MÅNDAG

Ja ny vecka och full fart, eller inte. Jag går ju hemma om dagarna och Ellen går på dagis så här är det lungt i stugan.. Idag så åkte jag bort till Michis efter dagislämningen. Snackade en massa skit, åt lite lunch och gjorde så lite som möjligt på så lång tid som möjligt :) Sedan hem och hämtade propellern på dagis. Var ute och "skottade" lite. Ellen skottade fram snön eftersom det inte har kommit nån på ett tag... Sedan gick vi in och myste i soffan med lite vindruvor. Inte mycket alls gjort idag med andra ord..
 
Nu ska jag ta mig en macka och sedan hoppa in i duschen för att sedan gå till sängs. Imorgon blir det kanske en sväng till Sarah på förmiddagen. Men inget bestämt ännu. Vi får se vad som händer :) Ha en bra kväll !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom nu bebis, jag tror du kommer ikväll :) hehe.

Svar: Attans ! Tror den lille är tjurig som tusan !
Emilie Johansson

2013-02-27 @ 17:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: