INFÖR FÖRSKOLESTARTEN

Nu har vi börjar köpa på oss lite nödvändigheter inför Dagisstarten eller Förskolestarten. Jag kommer nog säga Dagis ! Det ska bli så roligt att Ellen ska börja på dagis, det blir ett helt nyss kapitel för både henne, mig och Jonas. Tror att hon kommer att trivas jättebra och jag ska inte ljuga, jag saknar mitt jobb en hel del oxå. Så detta är nog bra för oss båda på olika sätt.. :)
 
 
Detta har inhandlats...
Ryggsäck
Galonställ
Fleeceställ
Gummistövlar
 
Vi har sedan innan galonvantar, och en vindjacka ska inhandlas troligtvis imorgon. Så mina vänner, vad mer behöver min tös ? Ge mig tips :)
 
c",)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vilken söt ryggsäck :D

Svar: Ja jag är typ förälskad i den :)
Emilie Johansson

2012-06-25 @ 12:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: