TIDEN RINNER IVÄG

Ja tider flyger verkligen fram. Det enda jag gör är att jobba känns det som. Har ett schema som verkligen känns. Långa och många dagar. Öppning stängning hela tiden. Ja det är väl bara att bita ihop. Men jag saknar min lilla propeller om dagarna. En sak vore ju om jag skulle träffa henne efter jobbet, men det gör jag jag ju eftersom hon sover. Ja, bit ihop som sagt... :)
 
Det går bra för Ellen på dagiset oxå. Hon blir lite ledsen när jag lämnar henne på morgonen. Men pesonalen säger att så fort jag har stängt dörren så är hon i full gång med att leka. Så hon är inte ledsen så långvarit. Tur är väl det. Hon verkar trivas som fisken i vattnet iaf..De senaste dagarna så har hon fått ansiktsmålning. Hon säger att dom ska måla en katt. Så varje dag Jonas kommer och hämtar henne så är hon en "Kiisssssseeeee" som hon själv säger :)
 
Imorn är jag ledig så imorn blir det sovmorgon för mig och sedan ska jag ner och hämta hem Ellen efter lunchsovning. Vi får se var vi hittar på. Nånting skoj ska vi nog kunna göra =)
 
c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: