Vecka 27

Veckorna går för fort, sakta ner, eller nej, låt som gå fort. Jag vill att bebis ska komma nu men ändå inte, jag måste få förbereda mig mer. Men jag längtar efter dig där inne i magen. Jonas är helt underbar. Han pratar, känner, klappar och myser med bebis varje dag. Han brukar också sjunga Bä bä vita lamm för h*n. ;) Jag har iaf fått väldigt mycket sammandragningar, ganska ofta också. Men än så länge kan jag fortfarande gå, men lite långsammare under tiden dom håller i sig. Jag känner mig också klumpigare och klumpigare, men så länge man kommer upp ur sängen och att man kan knyta skorna så är jag glad ;)
  • Bebisen väger nu ca 1000 gr.
  • Bebisen är nu ca 37 cm.
  • Bebisen kan nu öppna sina ögon.
  • Det är 97 dagar kvar till beräknad förlossning.


Kommentarer
Postat av: Linda!

Åh va gulligt, skulle vilja höra Jonas sjunga :P

2010-09-30 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: