Hm ?

Undra om Jonas var trött i morse ?! För jag jag kliver upp för att senare äta frukost, så hittar jag en tom använd skål i kylen ?! Hm ?? Han ser ut att ha ätit kräm och mjölk iaf :P Haha.. Han måste va vare trött asså...




En annan sak som är såååå skönt är att idag jobbar jag mina sista dag innan jag går på semester ! Wiiie, gud så härligt, nu ska jag bara njuta. Så ikväll direkt efter jobbet så åker jag och Jonas iväg till Östersund till Jonas syster och sambo. Sedan imorgon blir det Strömsund till/med Mamma och Jörgen. Där blir vi tills på Söndag. Är hemma tills på Måndag och då funderar jag på att dra till Kramfors någon dag/dagar.

Men först, nu blire jobb !! Ha det !

c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: