Ooupss !

Idag har man varit ledig, och nu jobbar jag bara imorgon sedan har jag semester i 2 veckor. Ni ska bara veta hur skönt det ska bli. Eftersom jag redan har haft 3 veckor med sol och 25+ så spelar vädret ingen roll under denna period. Känns nästan som att det redan håller på att bli höst. SÅ tummen upp för SEMESTER !=)

Vaknade lite sent idag men var inte sen med att nappa på Saras erbjudande om en tripp till Bista, sagt och gjort. Sara behövde kläder, jag skulle bara hänga med, men nå faan kommer jag hem med en massa påsar ändå. Jag är ju helt otrolig..



(klicka för större bilder)


Nu ska jag ta mig en promenad in till stan och köpa mig en godispåse då Jonas inte är hemma förrän runt 23 ikväll. Ha de fint !

c",)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: