Gym & Skor

Hej bloggen !

Jag har nu efter en vecka lärt mig två saker om skor och om gym. Dom hör fasen inte ihop.

1. En människa har snott mina uggs, jag trodde till en början att någon kanske har tagit fel, men nu efter 1,5 vecka utan att någon har lämnat tillbaka mina skor så inser jag detta. Någon har tagit mina uggs i stl 35. Fattar ni hur många kan ha storlek 35 ?? Jag är arg för att jag älskade verkligen dom där skorna.

2. När man kommen in på mitt gym så finns det höga skoställ på väggarna. Jag har nu lärt mig att aldrig ställa skorna längst ner, eller i de nedre hyllorna. För när du jag sedan hade tränat klart så var mina skor två st vattenpölar. Jag hatar vatten i skor.

En sak är säkert, jag älskar fortfarande o träna, men ser jag min uggs där så kommer jag faen i mig knycka tillbaka dom !


Ser ni dessa 35:or springandes på stan, sno dom av den som använder dom ;)

c",)


Kommentarer
Postat av: Michis

Du missade en sak, det är ohälsosamt att gymma. Inte alls nyttigt serru ;)

2010-01-27 @ 00:00:56
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: