Träning & Birsta !

Tjena !
Jag vaknade vi 09 idag men jag kännde inte för att kliva upp så tidigt när man är ledig, så jag la mig ner igen och somnade om tills kl 11. Jag klev upp o skickade iväg ett sms till Michis om hon var sugen på birsta ! Givetvis hakade hon på ! Så ett snabbt besök på jobbet och sedan en sväng till Toyrus och sedan ner på Birsta City. Jag fick med mig 6 par trosor och en tröja. Provade en skjorta på gina men jag fick beslutsångest. Så jag funderar fortfarande på den.

Hem sedan för att slänga i mig en macka och sedan iväg på Ego för träning. Idag blev det dubbelpass, först Bodypump på 60 min och sedan Core 30 min. Nu är jag helt slut i hela kroppen. Imorgon blir det en vilodag från gymmet men jag ska försöka pallra mig upp runt 07 för att ta mig en morgonpromenad innan det är dags att åka på jobbet.

Nu ska jag krypa ner i sängen för att kolla på Desperate Housewives, ! Vi hörs !

c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: