Lediga dagar..

Hej igen, är ni förvånade att jag är här o skriver en eller tva rader igen? Jag hoppas det iaf !
Jag tänkte som alla andra som bloggar berätta om vad som hänt idag.

Jag har varit ledig, hade inplanerat att jag skulle få sätta sprätt på lönen på Birsta City, men då ringde Fredirik (vår granne) och undrade om vi skulle med o bada istället. Jag ändrade mina planer. Tranviken blev det, kul tyckte jag som aldrig varit där. Det är också lite konstigt eftersom jag bott i Sundsvall i 3 år och aldrig besökt Tranviken. Skulle tippa på att det är det populäraste badstället här i området faktiskt. Men nu har jag varit där, i ca 40 min iaf. Det var för kallt, det blåste hej vilt. Jag vill ha varmt på stranden, inte kallt :P

Om jag ska återkomma till shoppingen så är jag ledig imorn också, så då blire sprätta lön !!


Bilder från Tranviken på Jonas, mig och vår granne Fredrik..

c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: