På väg till jobbet..

Jag åkte hemifrån runt 10:30, åkte in på Statiol för att köpa snus, det kommer en man (man kan nog säga alkis) och ställer sig i kön bakom mig. Han anlände med cykel, han luktade sprit, han var nog en alkis ;P

Klockan är nu 10:34
Jag går fram till säljaren och har alkisen bakom mig

Jag: Två grov white
Alkis: Ska du köpa snus den här tiden?
Jag: Sa ingenting och betalade för snusen.
Alkis: Nu var jag fräck va?
Jag: Nä, men det är väl bättre att köpa snus än två öl såhär tidigt på morgonen.
Alkis: Sa inte ett ljud

Sen drog jag ut ut butiken och hoppa in i bilen, hämtade upp Linn för att sen inta position på jobbet ;)

c",)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, bra sagt :)

2009-04-26 @ 17:48:55
Postat av: Michis

Ska vi kanske träffas nått i helgen då? Du kan ju ringa mig (0761893085) Tror jag att jag har ;)

2009-04-28 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: