Helgen..

Heeeeejjj..
Det är helg och jag är ledig..
Gissa vad jag gör, jo jag renoverar...
Förlåt att jag tjatar men mitt liv är bara, jobb, sova, renovera !
Är det inte lite roligt att få se hur det går för oss ?

Här kommer lite bilder på vad som gjort sen sist !
Idag har vi iag byggt ett tak, och sen dragit klart all el.
Alla kablar som hänger där är till våra spottar/spotlights som lite senare kommer att komma på plats..

Såhär ser det ut nu..



Ikväll ska jag o jonas ha en riktigt svullarkväll.
Va nyss på ica o köpte Cola, Godis, Chirra, Coccostoppar och mandlar !
Mums! Vi hörs mina vänner..

c",)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, det är jäätte roligt :D Så nyfiken hur det komma bli när det är klart. Tro det kommer bli jätte bra iaf (:

2008-10-26 @ 07:26:06
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: