Fredag

Fredag - och inte ett skit på tv ?
Ska detta betyda att jag igentligen ska va ute o parta ? Jag tror nästan det asså. Har ingenting att göra o min största syselsättning just nu är att försöka få snytpapperet att räcka till för dagen. Jag har sår under/i/utanpå näsan, Usch för Snuva och hosta !

Ja nu blrjar de kännas att man snart är på G ´jag har faktiskt lite resfeber, men varför jag åker ju varje år iaf en gång om inte två ggr . ajja ska bli skönt att komma iväg iaf...
Har också lämnat in examensarbetet och handledaren ringde o sa att de såg bra ut och att jag kunde åka iväg med gott samvete =) Det skulle jag gjort ändå !=)

Snart är pimpen här med, tror vi ska gotta ner oss i soffan med en Trocadero och en påse chirra det är najs ;D
Lite "Jenny-varning" på trocadero, men hallå man måste ju få unna sig den ibland med !:D

Nä inte så mycke mer att tilllägga än att nu måste jag snyta mej igen, igen o igen , snart måste jag skaffa mer snytpapper, så äre bara =)

2 dagar kvar till Grekland nu;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: