Examensarbete med lite shopping

Nää meeen tjjjeeeennnnnaaa....

Känner mej riktigt på dryg humör idag, eller just nu iaf ..
Vaknade idag runt 13, o skönt var det, har vaknar runt 09 alla andra dagen men inte fått nånting gjort även fast jag har klivit upp så tidigt så de va ju lika bra att jag vaknade senare liksom..
Jag slog mej en signal till Stina så sen kilade vi ner på stan o jag införskaffade mej en hel del till resan, sånna där bra o ha saker som igentligen är tråkiga o köpa :P
- Bikini
- Deo
- Ansiktkräm
- Rakkräm
- Hårfärg (tills imorn)

Ja bra o ha grejjer iaf, men snabbt gick de bli av med kosingen..
image43
Annnars har jag idag nästan slutfört mitt examensarbete,
känner mej riktigt stolt, har 2 punker jag måste flylla på med
lite tankar och funderingar bara, så jag tänkte dra mej
upp till skolan imorn och prata med min handledare Helena.
Så få vi se vad hon säger om detta...




Annars så förstår jag inte vad som har hänt med min bror,
Han pratar i telefon med mej i över 5 minuter. det är inte likt han. vad har hänt ?
Men skojj iaf, inte många ggr man får växla ord med han. Men ska bli skojj o åka iväg nu så kan jag o pimpen hålla reda på varandra under hela resan, UT o PARTA ska vi göra iaf;D

Ska väl ta och avrunda här och se klart American Idol som snart är slut iförsej, o sen ska jag försöka få tag på karln min om någon är intresserad av att få veta det;P

4 dagar till Grekland nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: