Brandfara i KY

Nä men tjenare....

Då sitter man här igen och har inte en tanke på att frosta av frysen, inte heller att barnen i afrika behöver lite mer ris, eller att glocallnet kanske har sjunkit för lågt..
Så kan de gå...

Idag har man iag övat in lite moves, Har släkt en brinnade människa, som var gjort av tyg, jaja jag släckte han iaf, o han överlevde, det är väl det vessentliga.. Sen har man sprutat en -78 c vitt skumm/kolsyra på ett olijefat, Oj vad inpomerande.. Njä kan inte säga att jag lärde mej så mycket av det förutom att jag ska inte klaga när jag fryser, Stackars dessa FAT, dom måste ju ha några slags känslor....

Imorn ska jag ta o hälsa på min arbetsplats, ojoj, det har bara gått 1 vecka o jag måste dit igen, vad är det för fel på mej ? Men de ska bli kul, kolla till bygget med på samma gång nu när chefen inte är där så måste jag ta tag i den biten, Mamma ska va gla för att jag är som jag är...=)

Jag var ju i Funäsdalen/Ramundberget i helgen.. Det nämde jag i förra inlägget tror jag. Här kommer lite bilder för dom som är intresserade, o för er som inte är intresserade, KOLLA ÄNDÅ...
En blogg blir ju så mycke mer intressant med bilder, ir vad säger ni ?
Njut:
image11
Jag med stavarna i högsta hugg ....

image12
Hela högen.. Fika på G ....

image13
Jag är väl inte så värst vacker, men vad gör det när pappa gör denna bild så mysig ?:P

image14
Lite After ski på det ...

image15
Packar upp för fult, Teresa ser ut o va sugen på flingor, ir va sägs ?



Nu längtar jag nått grymt tills på fredag 30/3-07 ,a perfect day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: