Tisdag 13/2

Hej hopp...
Idag är det tisdag och emilie har åkt på feber, asså det är inte sant... Är så less jag som har varit friskt sen i november liksom o sen åker man på en regäl förkylning precis när man ä i full gång med träingen och jobb, inte kul alls..
Imorn är det också Alla hjälrtans dag, o jonas har planerat värst fina och då vill man ju inte vara sjuk heller.. Fy faen..

Iaf så ringde jag till KIcks nu i morse, sa att jag inte skulle komma eftersom jag inte mådde bra, sen gick jag o la mej en sväng o efter det känndes det riktigt bra, så jag tog tjuren i hornen och gick och tränade, kom nästan nyss hem, det var ju en sak som jag aldrig skulle gjort, Eftersom så dåligt som jag mår nu, vill jag ens tala om, tror nästan min förkylning grundar sig i min och lisas natt promenader nu i helgen.. Huua vad kallt de va, men det var givande ? Nej inte precis, Vi typ sprang ner till Mitt i natta (-19c) inte och leka med det, o sen på lördagen så va vi ute och gick, gick bort till skåningarna på andra sidan stan i ca -15c, inte bra det heller.. Jaja men sånt är livet, hoppas att febern försvinner iaf=)

Imorn iaf åker lisa till Thailand, fy för henne, inte alls avis;),Kommer sakna dej gumman, du får skicka ett kort;) Ska ta o ringa dej nu tänkte ja....O få höra lite skvaller om K-fors, det händer ju mycke där sen i helgen, lite uppdateringar dvs...

Njä vill bara avsluta med att jag är så glad att ha vissa personer vid min sida, Ni vet vilka ni är...
Kramis/ Emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: