Tiden går så långsamt...

Hej hopp..

Onsdag idag, men om man kollar på klockan som är över 00:00 så är de torsdag, skit samma de blir väl sängen snart.. Är hemma i Kramfors o hälsar på, åkte hit i lördags för att festa till på Crusingen.
Crusingen var som vanligt, massa folk, massa bilar o en full emilie.. Som de ska va !
SEn vaknade jag på söndagen av att Jonas ringe o sa att jag skulle ta o komma hem till Sundsvall för att kunna ta farväl när hans skulle åktervända till Arvidjaur. Han fick permiss efter 5 dagar, Vilken Lekskola ;P
N' men de va skönt o se han.. O nu har de gått 4 dagar sedan jag såg han o jag håller på att sakn ihjäl mej, spec på kvällarna när man är van att få krypa ner under täcket tillsammans o mysa lite, eller iaf att få bråka om vem som ska ha den "bästa" kudden, o vem som ska få ha mest täcke... Oj vad jag saknar min älskling.. Kom hem Baby !
Men de lär väl dröjja, just nu ligger han ute i skogen o kollar på att rådjur som passerar, eller så ligger han ivävd i sin sovsäck o snarkar som en gud, men hur skönt kan de va o ligga i ett tält o sova när man kan sova hemma i en mysig säng med mej, eller utan mej, säng som säng... Men han kommer troligen hem inte nu te helgen men nästa. Jag längtas...

Lite bilder sen Crusingen...

image72

image73

image74

Nä nu blire sängen för min del...De va iaf en helt ok Crusing 2007 ;D
Imorn bär de av hemmåt till sundsvall igen, o Sen blire jobb på Lördag o sen börjar jobbet som vanligt igen i några veckor, Huua, men skönt med en veckas semester nu iaf ...

Hade fint // Emilie


Kommentarer
Postat av: Bella

Känner du jens öhgren???haha världen e liten // bella

2007-08-17 @ 22:14:06
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: