NORRFÄLLSVIKEN

För två helger sedan så gjorde vi ett besök uppe i Norrfällsviken hos Pappa & Teresa. Golfbanan öppade där denna helg så Jonas ville åka o spela. Vi lämnade Ellen hos Mormor & Jörgen och tog med oss Alfred upp. Vi kännde att åka upp på Lördag och hem på Söndag är lite kort tid för att det ska vara värt att ta med Ellen. Hon blir fortfarande så åksjuk när vi åker längre än två mil. Huua, hoppas det försvinner när vi vänder bilstolen..Ellen hade haft en härlig helg med Mormor & Jörgen men mycket glass, lek och mys.
 
Vi åkte iaf upp på Lördag vid lunch. Stannade till på ICA innan vi landade i stugan. När vi kom fram på var Pappa & Alex redan ute på en golfrunda och Teresa pluggade lite. Jag och Jonas passade på att ta en promenad med Alfred i det härliga vädret. När vi kom hem från promenaden så hade golfarna avslutat sin runda och det blev slapp i soffan innan vi började fixa maten. Det blev grillat ! Så gott, man blir aldrig less på grillat :) Lördagskvällen avslutades med kortspelet Stopp. Otur med korten gjorde att jag fick lämna bordet först !!! Kommer dock inte ihåg vem som vann ;D

Söndagen började med en regäl frukost. Sedan var det dags för alla att dra till golfbanan för att gå en runda. Jag och Alfred slappade hemma i stugan i några timmar innan jag tog mig ut på en promenad även denna dag. Riktigt härligt väder och sedan gör det ju inte promenaden värre att det är så fint överallt :)
 
Efter några timmar så börjar alla komma tillbaka och då blev det en lättare och senare lunch innan jag och Jonas packade in oss i bilen och styre mot Sundsvall. Tack för en härlig helg :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: