MÅNDAG

Helgen bara svischade förbi och må dagen lika så. I fredags så var vi hem till Michis & Patric och blev bjuden på middag. Ungarna hade kul o vi föräldrar hade kul. Är så glad att vi har så fina vänner som er <3

På Lördagen var det Ellens lopp som var höjdpunkten och sedan så gjorde vi en storstädning av huset. Alfred passade på att dra en långsovning på 3 timmar så då hann vi få mycket gjort. Kvällen avslutades med fotboll och Eurovision på tvn.

I Söndags så åkte Jonas iväg till Hudik för att spela golf. Jag och kidsen fick besök av Mamma/Mormor. Blev lite bus här hemma innan vi gick ner till Espresso House för en fika. Trevligt ställe, första gången jag var där :) Efter fikat blev det en promenad hem hit igen eftersom jag skulle iväg och träna. Var bara att byta om till träningskläder och åka ner till gymmet för ett Bodypump pass :) 

Idag Måndag så har vi hängt på Barnklubben på Kulturmagasinet. Målat & Sjungit. Barnen hade riktigt kul tillsammans o även mammorna ;) Efter en lchf-pannkaksmiddag så svidande om och åkte ner för lite träning :)

Imorgon är det Tisdag och Ellen ska åter på dagis. Jag och Alfred har inget planerat men jag funderar på om jag ska ta mig ut på en långpromis :)

Inga bilder från helgen eller dagen så jag bjuder på en bild från i fredags när vi var med Sara och kidsen på Drakborgen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: