TORSDAG

Oj vad veckorna går fort. Fredag imorgon och redan helg. Dock jobbar jag i helgen men hoppas på att få lite helgmys ändå ! Idag så har jag inte gjort mycket alls. Bara jobbat. Har inte ens kommit ut på nån jogging. Känns lite jobbigt eftersom idag var det första gången jag fuskade med sötsaker såhär mitt i veckan. Drack en isfrappe/mocca från MCD. Nu i efterhand så känner jag ändå att det var värt det :) Annars kör jag på en "ätardag" i veckan då jag tar nån godis på kvällen och om jag är sugen på pizza, hamburgare eller pasta så äter jag det :) Tror man kommer längst med det ! :)

Ni visste väl att jag och Jonas käkar LCHF sedan en månad tillbaka ungefär? Men det kan jag ta i ett annat inlägg.

Nu ligger jag under täcket i sängen och är supernöjd att jag kommit ner i sängen innan kl 00... Nu gäller det bara att somna oxå ! Vi hörs ! 


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: