NEWBIE

Så roligt att newbie har kommit i större storlekar. Jag har dock tagit det lungt med shoppandet av just newbie. Men idag så tog jag mig en tur på Birsta. Kläder till kidsen i massor. Nu har Ellen sommarkläder så det räcker hela sommaren iaf. Alfred fick sig oxå en ny garderob fast jag antar att den måste uppgraderas en stl innan sommaren är slut ;) Kan visa er mer vad som fick följa med hem, men vi börjar med det här...
 
Shortsen från pojkavd och tröjan från tjejavd..
 
Snart är det nog slut med att jag får bestämma vad hon ska ha på sig för nu är det mer och mer Fröken fräken som ska bestämma. Då ska det vara klänningar, klänningar och klänningar. Helst i rosa oxå ;)
 
c",)


Kommentarer
Postat av: Sara

Javisst, det är precis det jag är ute efter och fick tips av Eleni också om Cubus. Har varit in där flera gånger utan att ens tänka på att kika efter en sån där. Kortslutning upp i hjärnkontoret kanske. ;-) Får försöka ta mig ut nå mer i veckan och kika efter en. :-) Tack för tipset!

2013-05-14 @ 10:50:05
URL: http://xarahs.blogg.se
Postat av: Sara

Ja, det är skiiitsvårt med namn tycker jag! Jag har kommit på ETT som jag gillar men såklart har jag en sambo som rådissar det. ;-)

Och det där med vagn. Vi är faktiskt inte färdiga med det beslutet än. Jag tror jag kommer köra med ståbräda till en början och se om det funkar med bara det. Ofelia håller nästan på att sluta sova på dagarna och vill typ aldrig åka vagn så jag vet inte om det är bortkastat med syskonvagn. Jag får prova och se hur det går med bräda. :-)

2013-05-14 @ 21:25:52
URL: http://xarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: