SJU DAGAR

Sju dagar kvar tills vi åker mot varma breddgrader. Ska bli skönt att åka iväg till mitt andra hem för en vecka. Grekland och Antiparos. Jag börjar redan få resfeber. Det är inte alls bra för det är ju lite tidigt för det ;) Idag var jag och Ellen ut till Birsta (som alla andra Sundsvallsbor) och tänkte köpa lite saker inför resan. Vi har väl det mesta redan men lite småsaker fick följa med. Vätskeersättning, bodys till Alfred, trosor till Ellen, ny hatt och nappflaska till Alfred, mygga, och lite pysselsaker till Ellen och en nya pulverdoserare eftersom den vi hade är spårlöst försvunnen...
 
 
 
Nya sandaler från Ellos.se till Ellen. Hur svårt ska det vara att hitta ett par "lite finare" sandaler i butik med mindre storlekar. Alla sandaler i butik börjar ju med 24-25.. Men Ellen har ärvt mina fötter och har minifötter fortfarande..Stl 23 på dessa och de sitter perfekt :)
 
c",)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: