BF - BERÄKNAD FÖRLOSSNING

Idag är den beräknade dagen för förlossningen. Men än så länge så äre ingen bebis i sikte. En liten tjurskalle som bor där inne i magen. Jag börjar bli less, eller mer less kanske jag ska säga ? Nu hoppas jag på att den lille kommer ut på Söndag. Skulle va skoj med datumen ;)
 
Annars har dagen varit i det lugnaste laget. Ellen har varit hemma med mig för att hon vaknade igår natt med världens feber. Så dagen har bestått av soffmys för hela slanten.. Runt 14-tiden kom Pappa/Morfar hit och lite senare även Teresa. Nu är de påväg till Njuruna för att kolla på när Alexander spelar hockey. Så det har varit trevligt med lite sällskap :)
 
Ellen är fortfarande varm så hon kommer bli hemma med mig imorgon också. Så nu har hon gjort helg ifrån dagiset :D Hoppas att hon är feberfri imorgon för då ska jag försöka mig på att springa in på Birsta City i fem minuter. Ungefär så länge tar det innan hon blir less. Men det får vi se imorgon :)
 
Ha det så bra så hörs vi !
 
c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: