Tillbaka till verkligheten

Imorgon är det dags. Imorgon börjar jag att jobba igen. Det känns faktiskt jättebra att komma igång igen. Så nu går jag tillbaka till jobbet och jobbar fortfarande heltid 100%. Jonas jobbar ju oxå heltid så nu i ca 2 veckor så har vi pusslat lite för att få ihop det med Ellen. Ellen börjar dagis om 2 veckor och jag längtar verkligen tills hon ska få gå där för att få träffa andra barn och leka hela dagarna. Så passar på att tacka vår fina familj och vänner för den hjälp vi kommer få med propellern nu de närmaste dagarna..
 
På tal om Ellen så åkte hon för några timmar sedan tillsammans med Morfar till Kramfors/Norrfällsviken och kommer stanna där tills på Fredag. Igentligen skulle hon komma hem igen på torsdag men dom ville ha henne en extra natt. Det kommer bli den längsta tiden som jag är ifrån henne. Så det känns lite jobbigt. Men å andra sidan så är det nog bara bra för mig och för henne. Hon har det ju jättehärligt i stugan med Morfar & Teresa och jag kan fokusera helt och hållet på jobbstarten :)
 
 
c",)


Kommentarer
Postat av: Frida W

Spännande att börja jobba igen. Vi ses v.33 ;)

Svar: Det gör vi :) Njut av semestern nu :)
Emilie Johansson

2012-07-31 @ 22:30:31
URL: http://Findingbabyland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: