Kramfors i bilder

Kom hem från Kramfors igår, men har haft fullt upp så tyvärr ingen uppdatering. Men nu så hoppas jag att jag kommer ikapp mig. Jag och Ellen har iaf haft det kanoners. Här hemma är minirenoveringen strax klar så nu dröjer det inte länge tills jag lägger upp lite bilder, håll ut :)

Kramfors, Fiskja
(på bilderna på är det min farmor och farfar och även min farbror & Ellen såklart)

Norrfällsviken (på bilderna är det, Ellens morfar & Teresa, och Teresas son Alex)

 

Hörsång (på bilderna är det Ellens mormor, jag o Ellen)

 

Kramfors, Fiskja (på bilderna syns mina kusiner (grabbarna) sedan så är det min faster, min farmor, min farfar, min morbror och Ellens mormor)

 

En härlig liten veckotripp blev det och finväder fick vi också !

c",)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: