1:a dagen på semestern !

Hej Mina vänner !

Jag tänkte bara titta in och säga att jag lever. Idag började min semester och bara idag har jag hunnit med att sola på stranden i 3 timmar, brännt näsan och lite annan hud, kollat in REAn på i Stenstaden, lagat mat till mig och Jonas. Förflyttat mig 10 mil till Kramfors.

Och i Kramfors är jag fortfarande. Har nyss kommit hem till pappa igen efter en tripp till lillebrors lägenhet, han har nyss flyttat hemifrån ;) wiiiiee. Sedan blev det en snabb visit upp till farmor och farfar och nu är jag som sagt hemma hos pappa. Nu tänkte jag krypa ner i sängen för jag är så himla trött och för att imorn väntar soooola, och träffa Lisa.

Vi Hörs !

c",)




Kommentarer
Postat av: Michis

När kommer du hem sweetie

2010-07-01 @ 14:16:44
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: