Hej hopp alla glada !

Är ledig idag och det känns kanon.
Idag har man också inhandlat sig en ny dator, min gamla ville inte vara med längre och efter många försök av pojkvännen, så ville min super nisse inte vakna till liv !
Han (Nisse) Har fått en hedlig begravning så jag tror inte att han är så känslig, Han var inne på sista versen som sagt.

Men nu har man införskaffat sig en ny, och funderar just nu på vad jag ska döpa min lilla pärla till.
Namnet kommer jag nog på i rätt tid, någongång framöver, Det återstå att se..

Sen så måste jag ju också medela att jag jobbar nu i 10 dagar till och sen ska jag ha min första BETALDA semester i hela mitt liv. Detta känns stort ! Helt underbarat, ska bli skönt att komma ifrån jobbet ett tag för att senare komma tillbaka med nya friska tag.

Idag är det också 2 veckor tills jag ligger på stranden i Grekland med en cocktail i handen. Det är inte illa det. Gu vad jag längtas !
Nä nu ska jag installera massa grejjs på denna nya dator o sen ska jag och jonas hem till hans föräldrar. Vi är bjuden på middag. Det är najs !

Ha de gött
c",)


Kommentarer
Postat av: Larissa

om du vill gå in och kolla på min blogg, så har jag satt lösen på den nu, kände för det. anv. namnet är love och lösen är 1212

2008-07-01 @ 13:49:46
URL: http://larissao.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det sa Daniel med, så jag tror fasen jag tar å flyttar över dit en snabbis för en stämning ;) Allt är toppen, själv? Saknar dig med, enormt länge sedan vi sågs! Vad händer på semestern då?

2008-07-02 @ 23:07:14
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: