Perfect day

Ja då var man tillbaka ....

Då sitter man h'är igen ska ska uppdatera lite.. Vet inte riktigt vad jag ska börja med, men de kommer väl av sig själv. FÅ hoppas på det iaf.

Igår 30/3, Jonas och min 1 års dag =) MYSIGT, vi var först på Vicktoria o käka en väldans god middag, Smaskens, sen blev det bio. SÅg den nya Beck - Den svaga länken, den var riktigt bra den med.. Sen var vi så trött så vi kilade hem, och då satt Mamma o Jögge o drack vin o käkade lite ost och kex, och vips så hanmade vi i samma fälla.. Mysigt var det iaf. Och nu till det stora .. Vi är förlovade ;) Oj vad jag älskar klarln. Min, bara min..

Ja så nu är jag förlovad med världens underbarade Jonas.. Känns underbart..

image16

Ja nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer... Men jag ska iag ut ikväll =) VI ses ute i vimlet,
Håll i hatten..



Kommentarer
Postat av: Larissa

Åhhh.. Grattis gumman!! hade ni bestämt att ni skulle förlova er eller? eller blev det en överaskning?
kram kram Så glad för din skull

2007-04-01 @ 18:54:47
URL: http://larissaoikari.blogg.se
Postat av: Jenny

GRATTIS!!! Det hade jag ju glömt:) Nu är det bara 3 saker kvar innan du är klar! Barn villa volvo ;)

2007-04-02 @ 15:58:24
Postat av: Jenny

Jag igen....glömde ju hund förstås!!!!

2007-04-02 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: