Lördag

Det är lördag o jag är ledig, detta är ett mirakel.. =)
Fatta vad skönt det var att vakna utan en väckarklocka i morse, jag vaknade kollade på kl, men kl va bara 09:45, så jag bytte ställning i sängen o somnade om till kl 13:45, jag har nog inte sovit bättre på flera månader..
Iaf vaknade jag o tog mej ner till stan för att gå på bolaget. det var inte det lättaste... Först fick man stå i kö för att komma in på bolaget, där inne fick man trängas som ett fullproppat akvarium med fiskar, o sen den eviga kön för att kunna betala, ja det tog ett tag vill jag säga...

Sen bar det iväg till birsta, hittade en kofta på vero moda iaf, väldrigt fin, sen blev det också en sväng in på IKEA, det va rätt lungt på folk där inne, skönt ! På ikea fyndar man alltid, fick med mej massa ljus o grejjer, o sen massa köksgrejjer, ett durkslag tex, en bra o ha grejj eftersom jag kommer att leva på mackaroner :P

Nu är man hemma i lägan igen. nu blire städning, måste va fint till imorn när jonas kommer hem, så han inte kan klaga på att jag bra sutte på röven, på den enda dagen jag har varit ledig på väldigt länge...
Imorn blire de jobb igen.. Skojj skojj..  Kom o hälsa på mej ikväll föresten, jag är så rastlös här alldeles ensam ...

Tat lungt, Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: