HELG

Helgen har bara susat förbi i ett högt tempo. Tänk att helgen går fortare än fortast. I fredags så åkte barnen till Farmor och Farfar i några timmar. Undertiden så klippte Jonas gräset och jag satt på en solstol med en tidning, Loka och vindruvor. Ibland är det skönt att bara vara !:)


I lördags så var Jonas och spelade golf på förmiddagen och eftermiddagen spenderades men poolinvigning som ni sett. Kvällen avslutades med grillning och fick sällskap av Petrus.

Igår så var det Morsdag. Jag började dagen med en härlig sovmorgon. Sedan åkte jag ut till Birsta för att försöka hitta lite sommarkläder till mig själv. Fick med mig några saker, så bättre än inget antar jag :) efter Birsta så åkte vi till mamma & Jörgen för en morsdagsfika. Simon & Izabell kom oxå, skoj !

Kvällen avslutades med en 3-rätters på olearys. Trevlig Morsdag :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: