HÄRLIG HELG

Att vi har fått ett sånt kanonväder under helgen är ju helt otroligt. Det är bara Mars och vädret håller April/Maj standard ! Helt fantastiskt ! Vi har varit ute och lekt en massa timmar varje dag, så skönt !

I fredags så träffade vi Ängla, Henrik och Varga som var hemma på besök från Sthlm. Så himla kul att träffas och jag märker hur mycket jag saknar dom när vi väl sågs. Snälla flytta hem igen !





I lördags så blev det oxå en hel del gjort. På förmiddagen så fick jag sovmorgon men när jag väl klivit upp så åt vi lunch o sen åkte vi och mötte upp Familjen Brolin. Det blev lekpark och fika i solen. Kunna sitta ute i solen utan jacka, i mars, det är mys det !


Efter lekparksdejten satte vi oss i bilen mot Bista för ett "akutinköp" av skor till Ellen. Hon valde ett par ljusrosa med ett hjärta:)



Efter det snabba Birstabesöket så satte vi oss i bilen och styrde mot Skönsmon och svärisarna. Vi blev bjuden på grillat. Vi blev kvar tills sens kvällen och då Alfred redan hade knoppat in vid 19-tiden så fick Alfred stanna kvar över natten :) Mysigt tyckte svärisarna !

Idag Söndag så klädde vi på oss direkt efter lunch och gick ut. Jonas och Ellen spelade lite golf och jag passade på att kratta. Skönt att ha krattat 1/4 av gården ;)


Efter några timmar ute så kom Mamma & Jörgen hit. Dom hade köpt med dig fika så då gick vi in o fikade och blev även en hel del lek med kidsen för Mormor :)

En helt perfekt helg. Ny vecka imorgon och jag är taggad för träning, lek, bus & mys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: