ONSDAG

Ja vilken dag...
Alfred är piggare nu iaf, så febern var här på en kortvisit, tack o liv för det :)
Efter dagis så kom Familjen Brolin hit o hälsade på. Ellen och Tilde har inte träffats på jättelänge så det var bra att dom fick ses och loppa av sig nu innan Familjen Brolin åker utomland. Trevlig Resa !:)

Jonas kom hem lite tidigare idag så jag kunde åka o träna strax innan 17. Jag är nu hemma igen men funderar på om jag ska ta mig en promenad oxå. Men jag är såå jävla slut i benen. Måste vara sedan pumpen igår. Ja vi får se. Men annars kommer jag lugga i soffan hela kvällen så det kanske är bättre att röra på fläsket bu när jag ska bli av med dom där kilona;)

Dagens träning
30 min Step Kondition
30 min Core 
1 tim promenad

En bild ifrån dagens dagishämtning.. Ellen vill inte gå hem, o Alfred vill stanna o leka på gården. Bra betyg 👍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: