FEBER

Alfred fick ju spruta för en vecka sedan. BVC sköterskan sa att om 1-2 veckor kunde han få feber. Alldeles rätt. Som ett brev på posten. 39,2 är den temp som Alfred haft som mest..vad jag vet. Så idag har jag haft en pojk fastklistrad i famnen hela dagen. Han har varit såå trött men inte velat sova. Usch o fy !


Dagens träning
Bodypump
1h Promenad
#nuskadomväck

Nu när jag har satt sockerförbud på mig själv i 20 dagar till är det lätt att bli ännu mer sugen. Har inte varit sugen nånting. Men när Jonas kommer hem med KALASPUFFAR ! Asså det måste vare 10 år sedan jag åt det, men jag kände verkligen i munnen hur god dom är :P Givetvis tog jag inga men första "godistestet"/suget avklarat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: