21 DAGAR

Idag är det 21 dagar tills vi sitter på planet mot den grekiska övärlden. 21 dagar till semester, 21 dagar till ledighet med hela familjen..

Det är oxå 21 dagar av hårt slit. Jag har nu slappat till det i kosten alldeles för länge och därmed dragit på mig några kilon. Inte bra ! Så nu har jag bestämt med för att om 21 dagar ska jag ha gått ned 2,6kg. Absolut inte omöligt. Det är 0,86 kg/veckan jag måste gå ned. Så nu är det slut på fusket. Jag tillåter mig själv äta två sorters frukter, det är vattenmelon & jordgubbar. Men i måttliga mängder. Annars är det nolltolerans med kolhydrater och socker. Det fixar jag :)

Dagens träning har bestått av:
1h Promenad & jogging
30 min Step kondition
30 min CX WORX







Kommentarer
Postat av: Frida W

Hur länge ska du käka LCHF?

Svar: Jag vet inte. Kommer absolut äta det tills jag är 100% nöjd med kroppen. Men det går ju i perioder. Ibland vill jag ha pasta, ja då äter jag pasta. Saken är den att kunna hitta balansen. Inte äta pasta varje dag ;) eller bara äta godis en gång i veckan :)
Emilie Johansson

2014-06-03 @ 21:13:06
URL: http://findingbabyland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: