TACK MORFAR & TERESA

Jag tror pappa fick nog av att Alfred har fått ärva Ellen skor.. Jag köpte ett par nya sandaler till Alfred innan sommaren, men det var ett sånt stort hål/luftlucka på sidan så Alfreds lilltå åkte ut där när han gick. Så jag letade efter ett par andra sandaler men det var slut överallt i den stl han behövde. Det slutade med att Alfred fick ta Ellens gamla vita sandaler med hjärtan på ;) 
Även tennisskor, vi skulle åka o köpa nya skor till Alfred, vi ville ha en spec modell. Dom fanns på butiken men endast röda. Vi hade ett par röda hemma i exakt samma stl, så det kändes ju dumt att köpa nya..

Men jag tror Pappa/Morfar tyckte synd om Alfred ;) "Gå o köp pojken ett par skor" ungefär så lät det och han lämnade ett bidrag. Bidraget räckte inte bara till ett par skor utan lite mer användbara saker..

Tusen tack Morfar & Teresa ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: