KRAMFORS & NORRFÄLLSVIKEN

I torsdags så tog vi bilen till Kramfors för att hälsa på min Farmor & Farfar. Vi började med att åka in till Sylos för lite lunch innan vi åkte till Fiskja. När vi kom fram blev det lite fika. Pelle och Jenny var oxå där, trevligt ! Efter fickan blev det sovning för Alfred och undertiden passade jag och Ellen på att mata hästarna och mata hundarna. Vi blev senare bjuden på lassagne till middag. Mums ! När klockan började närma sig läggdags så kom vi på den briljanta iden att åka ut till Norrfälla påen gång. (Istället för imorgon) Så vi hoppade in i bilen och brummade ut till Norrfälla..

Alfred kör retro dockvagn i Fiskja.

Barnen somnade som en stock när vi kom fram till Norrfälla. Morgonen efter packade vi ihop lite grejer och åkte mot stranden, Storsand. Vi kan med några timmar där innan vi gick tillbaka till stugan för att invänta sällskapet från Sundsvall. Nämligen Jonas föräldrar. Eftermiddagen och kvällen tillbringades i stugan med tacos till middag glass till efterrätt och Stoppspel fram inpå småtimmarna :)

På Lördagen så började Jonas, Pappa och Teresa med en golfrunda. När dom kom tillbaka så tog vi oss en promenad runt stället. Vi han med att besöka campingen, lekparken och fänget:)
Påvägen hem till stugan så stannade vi till på ranchen för att slå lite golfbollar.. Det var även här den första grenen avgjordes i dagens tävling..

Hemgång till stugan, dusch och middag. Tävligen fortsatte oxå. Luftgevärsskytte, musiktävlig och frågesport..kvällen avslutades självklart en några Stopprundor..

Söndagen så käkade vi lite frukost och sedan rullade vi hemåt mot Sundsvall igen. En jättetrevlig helg. Tack :)