LEDIG ONSDAG

Hej på dig lediga onsdag. 

Idag var planerna att åka till Birsta på förmiddagen när Ellen var på dagis. Så ner och lämnade Ellen vid 8.30, sedan hem igen och la Alfred för sin förmiddagslur. Han bruka sova ca 45 min, max en timme så det blev ju perfekt planerat tänkte jag. Men där hade jag lite fel. Alfred hade andra planer.. Han vaknade 12.40!!! Så ungen sov i TRE TIMMAR & 50 MINUTER ! Hur tänkte han nu ?? Mina Birstaplaner gick ikras iaf eftersom jag skulle hämta hem propellern kl 13.30. Men hade en välbehövd, nyttig och stillsam förmiddag för mig själv istället :)) 

Packade iaf in Alfred i bilen, hämtade upp Ellen och styrde bilen mot Michis. Ellen var verkligen överlycklig över att få leka med Tilde igen och det såg ut som Tilde hade saknat Ellen riktigt mycket oxå ! Våra små trollungar ! :)

Alfred & Mason börjar nu kolla in varandra oxå, det ska kännas på, smakas på och tittas på. KUL :)


c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: