ETT STEG NÄRMARE

Det har ju hänt lite grejer :)

Sedan jag började jobba så bor jag typ på jobbet och sedan förflyttar jag mig till gymmet. Ungefär samtidigt som jag började jobba i October la jag kosten och började käka efter lchf-metoden. Äter en massa protein och fett och försöker undvika så mycket kolhydrater som möjligt. I början var jag stenhård och fuskade inte en enda gång men nu har jag en "äta-dag" som jag unnar mig nått gott, vad jag är sugen på. Det har både blivit McD, pizza, godis, ostkrokar mm. Men just nu funkar det perfekt med en dags slisk :)

Har hunnit gå ner en massa kilon men ännu fler cm. Vikten stod stilla i några veckor så jag hoppas den börjar vandra nedåt igen så jag kommer närmare målet. Som faktiskt inte är så långt bort ! Träningen kommer jag fortsätta med för jag tycker det är så jäkla skoj. Just nu tränar jag 5-6 ggr i veckan. Jag kör Step & Core en gång i veckan, Bodypump två gr och sedan blir det löpning 2-3 ggr. Så sjukt kul när man börjar se lite resultat. 

Hej hå lets go ! Nu kör vi vidare :)



 :)


Kommentarer
Postat av: Frida W

På Gina:)

2013-11-18 @ 10:35:55
URL: http://findingbabyland.blogg.se
Postat av: Malins Blogg | PT - Mamma - Lifestyle

Hej Emelie!

Såg att du hade en fråga i min frågestund men har inte hunnit till den ännu i svaren. Självklart får du testa ett pass i Synrgyn. Det går kl.18:00 på torsdagar. Maila mig så ordnar vi det!

Grymt jobbat av dig och kul att resultatet börjar komma!

2013-11-19 @ 12:58:09
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: KIKKI

Men vad duktig du är! Syns verkligen skillnad =)

2013-11-21 @ 17:42:05
URL: http://kikkiiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: