UTSKRIVEN

Nu har vi varit på alla återbesök uppe på Förlossningen/BB. Allting såg bra ut med Alfred och allting funkar bra här hemma. Alfred hade bara gått ned 70gr så det var ju helt suveränt :) Så nu ska vi bara fortsätta att mysa även fast vi haft en liten jobbig start eller vad man ska säga. Jag har åkt på världens förkyldning. En hosta som jag aldrig varit med om. (Prova att hosta när man nyss fött barn=inte skönt). Sedan har jag legat i feber i 2 dagar. Jonas har varit en ängel och tagit hand om det mesta undertiden jag har legat i sängen med frossan.. Usch ! Inte nog med det så har Ellen varit riktigt dunderförkyld i en veckas tid så idag åkte vi till BVC med henne och som vi trodde så hade hon bla öroninflamation.. Nu hoppas vi på att Ellens pencelin ger effekt och att jag blir lite frisk så man kan komma ut. En promenad skulle iaf vara guld värd.
 
Alfred är jättesnäll. Äter, sover, skiter och spyr. Men det är ju det som gör nu i början oxå. Under natten så har jag fått klivit upp och ammat var 3 timme och det känns ju helt klart godkänt ;)
 
 


Kommentarer
Postat av: Eleni

Usch, stackrar. Förstår att det inte varit kul att behöva vara sjuk mitt upp i allt. Hoppas ni kryar på er snabbt! Kram

2013-03-16 @ 19:36:52
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: