Onsdag 5 januari

Idag var det Dagen D. Idag skulle Kiwi komma till världen. Men nu finns Ellen redan och både jag och Jonas är lyckligast och stoltast i världen. Hon är så fin vår tjej.

Nu har vi varit hemma i lite mer än ett dygn och jag tycker att allt flyter på väldigt bra. Ellen sover hela tiden, vaknar, vill ha mat, bajsar och sedan sover hon igen. En massa närhet vill hon ha också men det gör mig inget för just nu känns det som vi lever i den här bubblan. Ellen, Jonas, Emilie.

Helt ärligt vet jag inte vad jag ska skriva. Undrar ni över nått ? Fråga mig !

Vill tacka Linn för ännu ett kanonjobb med en ny header, du är grym tjejen ! :)

c",)



Kommentarer
Postat av: cicci

ååhh vad kul att ni är hemma och att allt verkar ha gått bra. Passa på att soooooova när Ellen sover, vips så är hon plötsligt vaken allt oftare. Jag, Micke och Saga vill komma och hälsa på när ni orkar... passa på att leeeeeva i bubblan och njut nu! Många grattiskramar från oss!

2011-01-06 @ 00:41:14
URL: http://ciccccian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: