Besök på BVC

Ännu ett besök på BVC. Det är alltid lika roligt att se hur mycket hon går upp och hur mycket hon växer. Helt sjukt vad snabbt det går också ! men nu väger damen iaf 5380 gr och är 57 cm lång. Nu är det för det mesta stl 62 som gäller, men vissa 56 går bra också, Stora tjejen.

Efter vi var på BVC så snabbade jag mig ut på en grymt härlig promenad. Var säkert ute i 1,5 timma och solen var framme och det känndes verkligen som det är vår. + 7 grader. Helt fantastikt! Jag gick upp till Sidsjön, tänkte ta ett varv  men jag hade på känn att Ellen skulle vilja ha mat efter halva varvet så jag gick tillbaka och strosade runt här uppe på Södermalm istället...

Nu vill jag ha promenad sällskap !;) Jag har redan Spotify, men den är lite dålig på att prata ;)


Inatt kommer Mamma och Jögge hem också, dom har varit på kryssning i Karibien. Lite avis bara, men det ska bli skönt att träffas igen.




c",)


Kommentarer
Postat av: Jenny.N

Ja det är bara att höra av sig vettu! Jag promenixar i samma område om dagarna.

2011-03-01 @ 07:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: