JAG KAN SJÄLV...

Jag har ju glömt att berätta... ELLEN GÅR NU SJÄLV.......

I julhelgen small det till och även fast det fortfarande kryps en del så tror jag att jag vill säga att hon går nu.. Det är så roligt att se. Bara under julhelgen så utvecklades hon hur mycket som helt. Från att nästan bara ha sagt Papapapapa (förutom när hon blir förbannad) säger hon nu Mamamama oxå ;)

Fick några bilder från julen av pappa mailade...


Påväg till morgonfika på Teresas jobb...


Julaftonsmorgonen hemma hos Pappa/Morfar...


Hemma hos gammelfarmor på julgrötsfrukost...

c",)




Kommentarer
Postat av: Eleni

Men vad kul!! :) Duktiga Ellen!! :)

2011-12-30 @ 09:57:37
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: