God morgon!

Nu ska ni få höra en bra konstig grej, ni får inte tappa hakan nu ;P
Jag Emilie Johansson ställde väckarn på 07:20 idag, för att gå till gymmet och köra ett Bodypump-pass som börjar kl 08:00. Det som är det sjukaste med detta är att jag är ledig idag... Vad har hänt med mig ? Detta trodde jag inte ens om mig själv ;P

Jaja en annan rolig sak. Ikväll så är jag och Jonas hembjuden till Michis och Partic på lite käk och sedan ska vi dra på bio, det blir "Snabba Cash". Patric skulle kocka ihop något, han skulle dra på en riktigt show med maten. Han sa att han skulle grilla i lördags, men kollar man ut nu så kommer nog maten bli snöig om man ska grilla. Vi får se vad han hittar på !=)

Bilder från i lördags när vi var och bowlade...


Haha, vad roligt det såg ut när man la upp alla bilder på rad ;P Haha
( Den där jättesuddiga ska föreställa Patric ;) )
c",)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-28 @ 12:17:35
Postat av: Anonym

Haha din boll ser ju jätte långsam ut... Haha

2010-01-28 @ 12:18:29
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
Postat av: michis

Mjo ganska söt är hon ju faktiskt :) Speciellt när hon är morgon gosig :) Tack tack, är inte riktigt nöjd men man har ju totalt glömt bort hur Photoshop funkar så man får väl fortsätta pilla lite, men de där får duga så länge :) Nu måste vi träffas snart, promenad nån dag när de e tillräckligt varmt?

2010-02-01 @ 21:53:19
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: