Oj oj oj

Nu börjar årsskiftet närma sig. Nu kan jag snart ställa in mig på bebis, men först ska det nya året komma.. När jag gick hem från jobbet så tänkte jag att "nu ska jag bara sitta på en stol för att inte bebis ska komma tidigare", men min taktik har ändrats. Just nu så är det nästan "rör dig så mycket du kan fram till nyår och vila då" (och när jag väl slappnar av så kommer bebis?). Jag hoppas att den taktiken funkar för nu har jag just kommit innanför dörren efter 1,5 timmes skottning..

Jag hatar snö...

Nu tänkte jag slänga in en tvätt, ta ett varv med damsugaren på övervåningen och sedan ska jag börja med maten för den skulle visst vara serverad kl 17 ;P Jag är liksom hemmafru. Men jag är nog en ganska dålig hemmafru för frun sov till kl 13 idag :P Fråga mig inte hur jag lyckades !;P

Puss och Kram påer

c",)


Kommentarer
Postat av: karin

men vad är du stålkvinnan eller? höggravid och orkar med allting.. fan ja kan inte ens föreställa mig :P

2010-12-29 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: