Tisdag

Tjena!

Idag har jag lika mycket energi kvar som jag hade igår. = 0 !Men jag ska göra ett försök till att få till några rader här inne. Har jobbar 09-19:30 idag. Åkte sedan ner till Birsta City för jag tänkte utnyttja 20% på Intersport, men det jag ville ha var slut, så jag åkte hem.

Imorgon är sista dagen jag jobbar innan jag blir ledig en dag. Ska bli så skönt ! Sedan är jag ledig till helgen, men Jonas åker iväg hela helgen. Så har ni inget för er och vill hitta på nått så är jag på. Nu tänkte jag faktiskt gå o lägga mig. Så trött är jag !

c",)


Kommentarer
Postat av: Frida W

Jag jobbar på lördag också, så vi ses då antar jag :)

2010-09-01 @ 20:37:36
URL: http://findingbabyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: