Godkväll..

Tjena folket !
Idag har jag haft fullt upp på jobbet, både jag och andreas blev på ett sånt där fjanthumör på kvällskviten för vi hade så himla mycke o göra men hann med hälften. Ja vi skrattade åt allt och inget! Sedan innan jag gick hem så fick jag veta att jag är helt ensam på avdelningen HELA dagen imorn, Känns sådär!
Johnny kommer ju ut och löser av mig när jag behöver gå på rast och lunch, men som sagt, mycket att göra, kunder, leverantörer ja ni fattar. Jag kommer få en fin dag imorn.

Imorgon kommer dom och hämtar vår soffa så nu ikväll har Jonas och jag skruvat isär den. Vi väntar på den nya så just nu är det madrasser och massa kuddar på golvet som gäller ! Men det är mysigt, det funkar i 1 månad iaf, hoppas nya soffan dyker upp tidigare.





Visst har vi det mysigt ? ;P

Nu blir det sova för imorn står kl på 07:00.
Promenad sedan jobba till 20:15

c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: