Överlycklig !

Hej !
Jag är så lycklig ! Jag kunde inte ha fått ett bättre slut på det här året.
Kolla in mitt jobb shema i slutet av DECEMBER!!



Vet inte om det syns så bra vad som står.
GRÖN ÄR LEDIGT !
Jag vet att jag är ledig julafton, juldagen, annandagen och dagen efter det.
Sedan vet jag att jag är ledig Nyårafton och nyårsdagen!
Tack för det chefen!, (sen att jag jobbar som en tok innan det är en annan femma)

Nu kan jag både åka hem till Kramfors för att fira jul med familjen, och jag hinner träffa min allra bästa vän Lisa och så kan jag också gå på Nyårsfesten som jag är bjuden på, som också håller till i Kramfors!
Tack, Tack, Tack !

c",)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjohoo!! emilie är ledig!

underbart att vi faktiskt hinner att ses!

2009-11-22 @ 12:47:32
URL: http://lajsi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: