Lönen är här..

Det kan ju bara betyda en sak, är jag måste shoppa;) Sätta sprätt på lite av lönen iaf!
Jag ringde Linn o kollade om hon skulle med, men hon hade massa andra saker att göra men jag hörde av mig till Stina istället och hon hade nyss slutat jobba, så hon var på ! Nu ska jag masa mig upp ur sängen och slänga i mej lite frukost sen bär det ut till Birsta!

Tror jag tom ska börja att smått inhandla lite linnen o sånt som är bra till Grekland, kanske en bikini också eller något liknande. Jag längtas som bara den nu. Det är bara 34 dagar kvar nu innan jag också älsklingen lyfter! Härligt.

Måste också gratta Sarah för att hon klarade Lastbilskörkortet! GRATTIS!
Nu blire frulle, Ses

c";)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: