Bad update.

I know, and Im sorry..
Jag har ingen ursäkt den här gången heller..

Men jag har iaf en sak som jag kan säga, att jag flydde stan för en helg ute på Alnö. Åkte dit i fredags efter jobbet och kom hem nu idag på söndagen. Jag, Jonas, Kasper och Stina tog med oss massa grejjer hoppade in i bilen och begav oss till Kaspers Stuga. Det blev väl mycket öl, cider, musik, kortspel, ps3 och mycke sova och lite bastu !
Mysigt var det iaf.. Blev som en liten miniweekend från allt..
Känndes som att vi ar lååångt ute i buschen och att det inte fanns en granne på flera mil. Vi hade ingen tv, eller jo en tv men inga program (dom har tage bort det analoga? tvkanalsnätet?) eller nånting sånt, men de va ju bara att roa sig med annat..

Nu ikväll så blir det bio med jonas, vi ska se Männ som hatar kvinnor, detta är nog första filmen som vi är överens om att båda vill se. Brukar alltid vara så att jag vill se en och han en, men tillslut, så blir det alltid hans val. Fråga mej inte varför..

Som vanligt är jag dålig på bilder. Mobilbilder får duga igen. Kassa sådana också..



Nu blire bio..
c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: