Semester

Morsning korsning ...

Jag påbörjar min semester nu, slutar kl 17 idag o nu är man fri i 3 veckor, sen blire till att jobba i 2 veckor och sen har jag semester i 2 veckor till. Det är första gången i mitt liv som jag har 5 veckors betald semester !. Nu ska jag bara njuta, men jag har det lite stressigt, åker till grekland på söndag nu, så imorn blire till att åka o köpa med sig allt som man behöver. Det känns ju lagomt kul när det är 30c i skuggan, skulle hellre ligga på playan o steka ! Men men..

Föresten vet ni vad jag gjorde när jag slutade jobbet, åkte på systemet, på willys och sen nu är jag hemma och tvättar ! förstår ni inleder semestern med att tvätta. Inte kul ! Funderar nästan på att ta en "tvättcider", jag har ju trots allt semester..

Nä nu blire mera mys på balkongen med att fundera på vad man ska äta till middag.. Tvätten kallar också..

c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: